Wizytówki

Wizytówka to forma reklamy, którą przekazuje się zazwyczaj osobiście. Rzadko kiedy trafiamy na wizytówki wsunięte w skrzynkę pocztową czy leżące na stoliku w poczekalni danej firmy. Zazwyczaj, zawierając z kimś służbową znajomość, wręczamy drugiej osobie swoją wizytówkę, otrzymując w zamian jej wizytówkę. Same wizytówki nie służą do reklamy poszczególnych rodzajów usług, które świadczone są przez naszą firmę. Ich zadaniem jest głównie przedstawienie naszych danych kontaktowych, takich jak numer telefonu, adres, w tym adres e-mailowy, a także adres strony internetowej naszej firmy. W ten sposób mamy pewność, że potencjalnemu klientowi nie umknie informacja o tym, jak dokładnie nazywa się nasze przedsiębiorstwo oraz gdzie można je znaleźć.

 

Wizytówki powinny być klarowne i łatwe do odczytania. Jak już wspominaliśmy, bezcelowe jest zamieszczanie na nich informacji dotyczących oferty naszej firmy. Znacznie lepszym pomysłem będzie chwytliwe hasło, które będzie miało za zadanie przedstawić potencjalnemu klientowi nasze przedsiębiorstwo od jak najlepszej strony. Wszelkie dane kontaktowe powinny być wyraźnie zaznaczone. Bardzo często dobra wizytówka to połowa sukcesu, którym jest podjęcie współpracy z nowym klientem, dlatego warto zadbać o ich jakość wykonania oraz wygląd.

 

Drukowane przez nas wizytówki mogą powstawać przy wykorzystaniu techniki druku offsetowego, jeśli zlecenie obejmuje więcej niż 500 sztuk, a także przy wykorzystaniu druku cyfrowego, w przypadku nakładu mniejszego niż 500 wizytówek. Standardowe formaty wizytówek to 85 x 55 mm i 90 x 50 mm, choć na indywidualne życzenie klienta jesteśmy w stanie przygotować wizytówki o zupełnie innych wymiarach i kształtach.