Usługi Premium zablokowane? Co robić? Jak odblokować usługi premium

Grudzień. Miesiąc jeden z wielu w roku. Dostajesz sms’a z informacją, że usługi Premium na Twoim numerze telefonu zostały zablokowane. Myślisz, co masz zrobić? Spieszymy z odpowiedzią! Przeczytaj do końca nasz artykuł i przekonaj się, że w zaledwie kilka minut przywrócisz możliwość dzwonienia i smsowania  na usługi o podwyższonej opłacie.

Jak odblokować usługi Premium telefonie?

12 grudnia weszły w życie nowe przepisy znacznie obniżające limity korzystania z tzw. usług Premium Rate. Od tego momentu progiem domyślnym stała się kwota 35 zł – po przekroczeniu tej sumy następuje całkowite zablokowanie usług Premium. Jak więc można je odblokować? Co należy zrobić, aby znów swobodnie korzystać ze swoich ulubionych usług?

Jeden wniosek załatwi sprawę!

Odblokowanie usług Premium u wszystkich operatorów następuje dopiero w momencie złożenia odpowiedniego wniosku przez abonenta. Można to zrobić na kilka sposobów:

– dzwoniąc na infolinię (Obsługę Klienta) i prosząc o włączenie tego rodzaju usług,

–  logując się do swojego panelu online np. Play24,

– wpisując krótki kod na telefonie,

– odwiedzając najbliższy salon operatora.

Usługi Premium Rate, czyli te o podwyższonej opłacie, nie tylko umożliwią Ci korzystanie z:

– konkursów i loterii SMS,

– płatnych materiałów i serwisów internetowych,

– prenumerat SMS,

– dzwonków, tapet i gier, które zechcesz pobrać na swój telefon,

– niektórych infolinii,

– udziału w czatach towarzyskich.

Numery takich usług zazwyczaj składają się z czterech, pięciu lub sześciu cyfr.

Jak to wygląda u poszczególnych operatorów?

Usługi premium – Orange

Możesz to zrobić poprzez konto Mój Orange lub kontaktując się z BOK *100, wysyłając SMS na bezpłatny numer 80603 w treści wpisując pełną kwotę w złotych brutto, np. SMS o treści „100”, albo odwiedzając salon Orange w swoim mieście.

Usługi premium – Plus

Poprzez wysłanie sms’a na bezpłatny numer 2601 o treści LIMIT. SMS musi mieć w treści również wybraną kwotę: 0, 35, 50, 75, 100, 200, 500.

Usługi premium – Play

Poprzez kod USSD *111*17*1# (wprowadzony zostanie limit 100 zł brutto) lub *111*18*1# (wprowadzony zostanie limit 200 zł brutto), logując się na PLAY24, dzwoniąc do BOK *500/*600 lub w salonie.

Usługi premium – T-MOBILE

Wystarczy, że wyślesz sms’a na bezpłatny numer 80450, wpisując w treści LIMIT START xxx – (gdzie xxx to odpowiednia kwota 35, 75, 100, 200, 500 lub 1000).

Usługi premium – A2Mobile

Jeśli chcesz uruchomić usługi Premium, musisz wysłać sms’a na bezpłatny numer 2601 o treści LIMIT SMS z wybraną kwotą (0, 35, 50, 75, 100, 200, 500).

Usługi premium – HEYAH

Wyślij sms na bezpłatny numer 80450, wpisując w treści LIMIT START xxx (gdzie xxx to odpowiednia kwota 35, 75, 100, 200, 500 lub 1000).

Usługi premium – NJUMobile

Zwiększenie limitu usług Premium następuje poprzez konto Nju Mobile lub kontaktując się z BOK *100, wysyłając SMS na bezpłatny numer 80603 w treści wpisując pełną kwotę w złotych brutto, np. SMS o treści „100”.

Usługi premium – PLUSH

Poprzez wysłanie sms na bezpłatny numer 2601 o treści LIMIT SMS z wybraną kwotą (0, 35, 50, 75, 100, 200, 500).

Usługi premium – Virgin Mobile

Wykorzystujemy tu  kod USSD *111*17*1# (wprowadzony zostanie limit 100 zł brutto) lub *111*18*1# (wprowadzony zostanie limit 200 zł brutto) albo logujemy się na konto VIRGIN MOBILE lub dzwonimy do BOK.

Inny operator

Tutaj należy skontaktować się ze swoim obecnym operatorem i poprosić o zwiększenie limitu na usługi typu Premium.

Jak skontrolować swoje wydatki?

U większości operatorów możesz skontrolować swoje koszty za usługi Premium. Wystarczy, że zalogujesz się do panelu online np. Play24. Jeśli w danym miesiącu skorzystałeś już z usług Premium, ich koszt znajdziesz na fakturze – w polu „opłaty poza abonamentem” lub na swoim koncie online w zakładce „Połączenia”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *