Kampania adWords

Profesjonalnie zarządzana kampania adWords pozwoli C zwiększyć ruch na stronie oraz docierać do szerokiego grona użytkowników Internetu, którzy w danym momencie i konkretnej lokalizacji poszukują interesującej ich usługi lub produktu. Teraz prostym sposobem możesz sprawić, że to właśnie Twoja strona będzie tą, na którą trafią wszyscy potencjalni klienci.
Dzięki kampanii adWords nie tylko doskonale celujesz w potrzeby potencjalnych klientów. Twoja reklama trafia do nich w idealnym momencie. Tak trafna prezentacja firmy możliwa jest przede wszystkim dzięki dostosowaniu narzędzi adWords do urządzeń mobilnych, które są obecnie masowo wykorzystywane przez miliony użytkowników.

Nieskuteczna reklama w telewizji lub prasie, która trafia do szerokiego, niezdefiniowanego grona odbiorców, z których większość prawdopodobnie nie jest zainteresowana danym produktem, przestaje być dla przedsiębiorców atrakcyjna i przede wszystkim opłacalna. Nowoczesny marketing pozwala nie tylko na dokładne zdefiniowanie adresatów kampanii, ale też na trafienie do grona odbiorców, którzy są już zaciekawieni danym produktem. Dzięki temu skuteczność reklamy zwiększa się wielokrotnie, a Ty możesz cieszyć się szybkimi efektami.

Kampanie adWords to jedno z najbardziej dopracowanych narzędzi, stworzonych przez Google. Dzięki niemu otwierają się przed Tobą nieograniczone możliwości, których efekty zauważysz natychmiast. Rozpocznij reklamę w wyszukiwarce, a szybko będziesz cieszyć się zwiększoną ilością klientów i wzrostem zysków.

Jak to działa?

AdWords to reklama tekstowa, umieszczana w odznaczających się największą klikalnością i najbardziej widocznych miejscach wyszukiwarki Google. Sam decydujesz, jaki będzie budżet kampanii, w jakim czasie i regionie będzie ona wyświetlana oraz jaka będzie Twoja grupa docelowa. Dzięki temu możesz nie tylko samodzielnie wpływać na kształt kampanii, ale też obserwować i analizować jej skuteczność oraz dopasowywać ją adekwatnie do uzyskiwanych wyników. Specjalne narzędzia analityczne pozwalają na nieustannie podnoszenie skuteczności takiej formy reklamy, a Ty cieszysz się stale rosnącą liczbą klientów.

Google nieustannie udoskonala narzędzia adWords, dzięki czemu możliwości stale rosną. W dobie urządzeń mobilnych, kiedy niemal połowa zapytań w wyszukiwarce pochodzi ze smartfonów i tabletów, celem jest takie dopasowanie reklamy, aby była ona jak najbardziej wygodna i użyteczna dla użytkowników mobilnych. Google przygotowało doskonałą odpowiedź na te potrzeby, umożliwiając umieszczanie nowych, rozszerzanych reklam tekstowych w adWords. Dzięki temu zyskujesz szansę na zainteresowanie potencjalnego klienta, zanim jeszcze kliknie w Twoją reklamę.

Dlaczego jest to dla Ciebie korzyść?

Płacisz tylko za realne efekty, czyli wtedy, gdy ktoś kliknie w Twoją reklamę i wejdzie na stronę Twojej firmy. Dzięki temu celnie trafiasz do osób, które są realnie zainteresowane Twoim produktem lub usługą. Dodatkowo docierasz do klientów dokładnie w tym momencie, kiedy poszukują w sieci hasła związanego z Twoją działalnością. W ten sposób szansa na zachęcenie ich do skorzystania właśnie z Twojej oferty wielokrotnie się zwiększa.

Sam ustalasz budżet swojej kampanii adWords. Na początku określasz maksymalną kwotę,
którą później możesz dowolnie modyfikować. Pozwala to zyskać całkowitą kontrolę nad wydatkami, a w miarę wzrastającej skuteczności kampanii możesz sukcesywnie je zwiększać. Jeżeli popularność haseł, na które się reklamujesz, w którymś momencie wzrośnie, Google nie przekroczy budżetu kampanii o więcej niż 20%. Dzięki temu masz pewność, że minimalizując koszty, docierasz do tysięcy użytkowników.

Diabeł tkwi w szczegółach

Oczywiście możliwe jest samodzielne przeprowadzenie działań w ramach kampanii adWord, jednak w ten sposób narażasz się na ryzyko, że kampania nie przyniesie oczekiwanych efektów lub okaże się nieskuteczna. Aby uniknąć takiej sytuacji, a tym samym dłuższego czasu oczekiwania na efekt, skorzystaj z pomocy specjalistów w prowadzeniu kampanii adWords. Zagwarantujesz sobie w ten sposób stbilny i wartościowy ruch na stronie. Pozwoli Ci to na zwiększoną sprzedaż bez konieczności stałego kontrolowania efektywności reklamy w wyszukiwarce.

Na skuteczności działań adWords składa się szereg czynników:

  • wybór odpowiednich słów kluczowych, między innymi przy wykorzystaniu profesjonalnych planerów
  • przygotowanie reklamy tekstowej, która zachęca do wejścia na Twoją stronę wszystkich potencjalnych klientów
  • optymalnym wykorzystaniu przestrzeni, udostępnionej przez Google w ramach AdWords
  • stałej kontroli przebiegu kampanii i błyskawicznego reagowania na wzrastającą popularność danego hasła oraz analizy konwersji
  • stworzeniu przyciągających reklam, umieszczanych w najczęściej klikanych miejscach
    kontroli i modyfikacji budżetu, która będzie przekładała się na widoczne efekty.

Jeśli chcesz osiągnąć sukces w obszarze swojej działalności, szczególnie w przestrzeni wirtualnej, wykorzystuj nowoczesne narzędzia marketingu internetowego, a nie tylko zyskasz przewagę nad konkurencją.