Marketing szeptany
Profesjonalny i odpowiednio zrealizowany marketing szeptany pozwoli Ci na odniesienie szeregu korzyści. Jak wykorzystać tę formę promocji, by skutecznie dotrzeć do klientów i osiągnąć realne zyski?
Marketing szeptany to wszelkie działania, które mają wyglądać na bezpośredni przekaz, informację przekazywaną „z ust do ust”. Przykładem może być zlecenie pracownikom salonu fryzjerskiego rozpoczęcia dyskusji o nowej linii produktów, podczas wykonywania usług fryzjerskich. Najczęściej jednak działania te prowadzone są w Internecie, między innymi poprzez wszczynanie dyskusji na forach dyskusyjnych czy portalach z opiniami na temat danych produktów i usług.
Nieprofesjonalne i nachalne działania w ciągu ostatnich lat przyniosły marketingowi szeptanemu złą sławę. Niesłusznie, ponieważ sprawnie i profesjonalnie poprowadzone działania stają się potężnym narzędziem w rękach marketera, które może pomóc skutecznie wypromować daną firmę.
Tego typu działania można wyobrazić sobie jako subtelne szeptanie potencjalnym klientom o korzyściach płynących z korzystania z Twoich produktów czy usług. Subtelne, czyli niemal niedostrzegalne, z ogromnym wyczuciem, a jednak pozostawiające po sobie ślad w świadomości. Naturalna i niewymuszona dyskusja o marce może na trwałe zakorzenić wśród użytkowników świadomość, że warto skorzystać właśnie z tych produktów.
Rola marketera ogranicza się w tym przypadku jedynie do rozpoczęcia dyskusji na temat danej marki, bez narzucania swojej opinii i przesadnego zachwalania. Niezbędna jest tu duża doza wyczucia oraz doświadczenie, ponieważ siła rekomendacji oraz pozytywna opinia innego użytkownika jest ogromna. Ludzie o wiele bardziej ufają sprawdzonym produktom niż tym reklamowanym, dlatego marketing szeptany jest tak chętnie wykorzystywany przez firmy.
Jeżeli chcesz docierać do potencjalnych klientów na różne sposoby, wzbogać swoje działania o profesjonalny marketing szeptany. Zyskasz wizerunek sprawdzonej i zaufanej firmy, z usług której warto skorzystać. Prowadzony w sposób etyczny i zrównoważony marketing szeptany z pewnością Ci nie zaszkodzi, a może przynieść widoczne i długotrwałe korzyści. Zbuduj wiarygodny i pozytywny wizerunek swojej firmy, o którym informacja dotrze do szerokiego grona internautów, a sam przekonasz się, jak wiele korzyści przynosi marketing szeptany.
Posiadamy doświadczenie w prowadzeniu tego rodzaju kampanii, które traktujemy jako bardzo istotny element budowania wizerunku Twojej marki w Internecie. Nie kieruj się powszechną opinią na temat złego wpływu marketingu szeptanego na wizerunek firmy, ponieważ powstała ona na skutek nieudolnych działań – w efekcie ta gałąź marketingu jest jedną z najbardziej skrzywdzonych, a niesłusznie. Pozwól nam wywołać pozytywną opinię o Twoim produkcie wśród internautów.
Oprócz zbudowania pozytywnej atmosfery wokół Twojej marki, marketing szeptany pozwala znacząco wzmocnić efekt działań pozycjonerskich. Pozwalają one w sposób bezpieczny przyspieszyć indeksowanie podstron, dzięki czemu szybciej znajdziesz się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Wykorzystaj moc, jaką daje marketing szeptany i nie pozwól, by Twoja konkurencja jako pierwsza zaczęła budować pozytywny wizerunek wśród internautów.